6. april 2018

Expired: Medarbejder til løn og personale

(personalekonsulent)

BARSELSVIKARIAT

Vi søger en dynamisk medarbejder, der har vilje og evner til at varetage en række væsentlige opgaver i Busselskabets løn- og personaleafdeling. Der er tale om et barselsvikariat med tiltrædelse hurtigt muligt og med ansættelse frem til april 2019.

Vi forestiller os, at du har arbejdsmæssige erfaringer fra en lignende stilling, gerne inden for det offentlige område.

Uddannelsesmæssigt forestiller vi os, at du har en baggrund som HD i organisation & ledelse, cand. merc. jur. eller lignende. Desuden vil kandidater med kontor-/HK baggrund med solid erfaring med personalehåndtering kunne komme i betragtning.

Vi forventer, at du både selvstændigt og i samarbejde med de øvrige ansatte kan udarbejde, vedligeholde og udvikle opgaver inden for følgende hovedområder:

Primære opgaver:

  • Personalehåndtering, herunder:
    - Forberedelse af materiale til og afholdelse af personalesamtaler.
    - Rekruttering af primært buschauffører.
  • Vedligeholdelse af diverse personalepolitikker og -procedurer.


Sekundære opgaver:

  • Lønadministration
    Opgaverne vil spænde vidt fra viden om håndtering af lønbilag,
    kontrol af lønkørsler, kendskab til systemopsætning mv.
  • Personaleadministration, herunder personskade, div. refusioner mv.


Øvrige forventninger

Du er stærk i både skriftlig og mundtlig kommunikation og kan tilpasse din kommunikation efter modtageren.

 

Du trives med at arbejde på forskellige måder. En del af opgaverne kræver, at du kan lide struktur og præcision og overholdelse af deadlines, mens du i forhold til andre opgaver  gerne må være innovativ, så processerne og ’plejer’ bliver udfordret.

Den endelige sammensætning af arbejdsopgaver vil afhænge af den valgte kandidats faglige og uddannelsesmæssige erfaringer og kompetencer.

Det forudsættes desuden, at du har kørekort, da en del af personalesamtalerne afholdes på vores lokationer i det nord- og vestlige Aarhus.

Vi kan til gengæld tilbyde:

  • et udfordrende job i en spændende organisation, hvor du selv er med til at skabe og udvikle dine opgaver
  • en arbejdsplads med en uformel og humoristisk omgangstone og respekt for hinanden.


Løn og ansættelsesvilkår
Ansættelse og aflønning sker efter gældende overenskomst med mulighed for forhandling af tillæg for særlige kvalifikationer og erfaringer i tilsvarende ansættelser.

Yderligere oplysninger
For mere information om stillingen er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Sanne Gaarsdal på tlf. 4191 6051 eller mail sg@busselskabet.dk

Ansøgning
Send din ansøgning og dit CV snarest og senest den 16. april 2018 via nedenstående link.

 

SØG STILLINGEN


Busselskabet Aarhus Sporveje, i daglig tale ”Busselskabet” er en selvstændig driftsfunktion i det regionale trafikselskab Midttrafik.

Busselskabet har ca. 640 ansatte, 208 busser og en omsætning på ca. 450 mio. kroner. Busselskabet varetager al kørsel af bybusser i Aarhus Kommune, hvortil selskabet leverer ca. 600.000 køreplantimer om året.

Busselskabet satser på kvalitet i et konkurrencepræget marked og vægter åbenhed og effektivitet højt i forhold til både passagerer og personale. Generelt er det Busselskabets personalepolitik, at alle medarbejdere er engagerede, ansvarlige medspillere i opgaven med at sikre den bedst mulige kollektive trafik i Aarhus.
Busselskabet ønsker at afspejle det samfund vi er en del af og opfordrer derfor alle kvalificerede til at søge uanset alder, køn og etnisk baggrund.